Termeni si Conditii Generale de Cumpărare

Condiții de cumpărare - Termeni și condiții generale (GTC)

Selectarea produsului

Clientul are posibilitatea de a alege/comanda din produsele magazinului. Clientul, făcând click pe produsul selectat, poate vedea descrierea detaliată a acestuia. Dacă intenționați să cumpărați, puteți să adăugați produsul pe care doriți să îl cumpărați într-un coș virtual făcând clic pe butonul „Adăugați în coș”. Făcând clic pe butonul „Vizualizare” din Coș, veți găsi produsele introduse în coș în timpul achiziției, precum și suma totală a facturii și costul de transport. Aici puteți verifica corectitudinea comenzii dvs., în special prețurile și cantitățile, pe care le puteți modifica și îmbunătăți după cum este necesar. Coșul tău va calcula automat suma totală a comenzii tale. Dacă prețul produsului este redus, valoarea reducerii va fi dedusă automat, funcția coșului de cumpărături o va calcula automat și pe acesta. În cazul unui cod de cupon, cumpărătorul trebuie să introducă codul de cupon de reducere în spațiul corespunzător, după care în coș se va afișa automat suma dedusă și faptul că acest cupon a fost valorificat.


Proprietățile produsului, afișaj

Imaginile din magazinul online sunt ilustrații și arată adesea echipamente suplimentare, acestea însă nu sunt echipamente standard ale utiljelor. Opțiunile pot fi comandate separat pentru unitatea de bază sau vă puteți interesa ce se consideră echipament standard și ce nu.

Parametrii tehnici sunt indicați pentru fiecare produs, dar Positive Motor Shop SRL nu poate fi făcut responsabil pentru eventuale abateri.

Când comandați parametri individuali, conținutul tehnic din magazinul online este doar informativ.

Trimiterea comenzii

În cazul în care cumpărătorul consideră că cantitatea de produse din coș este corectă, a verificat suma finală și a decis că vrea să le cumpere, pur și simplu face click “cosul de cumparaturi”.

Dacă ați achiziționat anterior din magazinul nostru, vă rugăm să introduceți adresa de e-mail și parola pe care le-ați folosit în timpul înregistrării anterioare. Dacă doriți să vă înregistrați ca și un client nou, introduceți informațiile dvs. cerute pentru achiziție care vor fi stocate de sistem și la următoarea conectare va trebui doar să vă autentificați. Nu există opțiune de cumpărare fără înregistrare.

Ca și următor pas, selectați modalitatea de transport agreată:

  • Livrare la domiciliu (cu serviciul de curierat Sameday)
  • Livrare in Locker Sameday

Apoi, va trebui să alegeți  metoda de plată agreată de către dvs.:

  • ramburs – (în cazul livrării la domiciliu, la preluare colet, plata cash angajatului curieratului) - livrarea comenzii atrage după sine obligația de plată.
  • plata cu card de credit

Dacă sunteți de acord cu conținutul comenzii, faceți click pe butonul „Comandă” pentru lansarea acestuia.


Prețuri

Prețurile noastre sunt cele de listă valabile la momentul comenzii, care se găsesc în dreptul produselor din magazinul online. Acestea sunt prețuri nete, nu este inclus TVA-ul (prețul brut perceput cu valoarea TVA poate fi citit între paranteze), iar aceste prețuri nu includ costurile de transport. Opțiunile privind costurile de livrare se găsesc în momentul procesului de finalizare a comenzii, înainte de finalizarea comenzii preum și în Condițiile de achiziție. În cazul în care există o eroare la produsele sau prețurile din magazinul web, ne rezervăm dreptul de a face corecturi. În acest caz, vom informa clientul cu privire la noile date imediat după recunoașterea sau modificarea erorii. Cumpărătorul poate confirma ulterior comanda din nou sau există posibilitatea ca oricare dintre părți să se retragă din contract.

Dacă, în ciuda atenției furnizorului de servicii, pe interfața magazinului online este postat un preț incorect (prețul evident eronat de 0 lei sau 1 leu) posibil din cauza unei erori de sistem sau a unei actualizări de sistem, KidArt.ro – Positive Motor Shop SRL. nu este obligat să livreze produsul la acest preț greșit, ci  vă oferă livrarea la prețul corect, în cunoștința acestuia, clientul se poate retrage din intenția sa de cumpărare.

Prețul de achiziție al produsului comandat este ajustat automat de circumstanțe externe (modificări intermediare ale cursului de schimb, modificarea prețului de listă de producător etc.),dincolo de voința Vânzătorului.

Procesarea comenzilor

Comenzile vor fi procesate in decurs de 24 de ore.

Posibilitatea de a corecta erorile de introducere a datelor

Aveți posibilitatea de a corecta erorile de introducere a datelor înainte de a apăsa butonul „Comanda”.


Cofirmarea comenzii

Vă vom trimite un e-mail cu feedback pentru fiecare comandă. Aceasta înseamnă că după ce plasați comanda, veți primi un e-mail automat despre primirea comenzii și (mai târziu) unul despre data estimată a livrării. Dacă mai aveți nevoie de o consultație telefonică, puteți apela linia centrală.

Termeni de plată

În magazinul nostru web puteți efectua plăți cu cardul de credit și ramburs la livrare. În acest din urmă caz, prețul integral de achiziție, inclusiv costurile de transport, trebuie plătite în numerar curierului la primirea expedierii.

În magazinul nostru, plătind cu cardul de credit, puteți face cumpărături convenabil și în siguranță. După ce ați comandat bunurile selectate, puteți plăti cu cardul bancar prin tranzacția criptată utilizată de Bancă, care este considerată în prezent cea mai sigură. Tot ce trebuie să facă clienții noștri este să apese pe „plată cu cardul de credit” atunci când selectează metoda de plată, apoi să introducă numărul cardului, data expirării și codul de securitate din trei cifre pe serverul de plată al Stripe INC. Stripe INC acceptă carduri VISA, VISA Electron,VISABusiness,MasterCard,Maestro.

Cardurile bancare emise exclusiv pentru uz electronic pot fi acceptate doar dacă utilizarea lor este autorizată de banca emitentă a cardului! Vă rugăm să verificați la banca dvs. pentru a vedea dacă cardul dvs. poate fi utilizat pentru a face achiziții online.

După o achiziție cu succes, Stripe INC va emite un număr de autorizare pentru tranzacție, care merită notat sau tipărit. În cazul unei tranzacții nereușite, Stripe INC va indica motivul erorii într-un mesaj de eroare.

Transport

Livrările se efectuează prin serviciul de curierat Sameday. Despre timpul de livrare al produsului veți fi informat în timpul procesului de finalizare a comenzii și va fi inclus și în e-mailul de confirmare. Puteti modifica ora de livrare la nr. de telefon pe care îl găsiți la e-mailul de confirmare.

Taxe de expediere

Taxele noastre de transport pot varia și în interiorul țării din cauza dimensiunii și greutății coletului. În prezent nu acceptăm livrări în afara României.

Taxele de expediere pot fi vizualizate atunci când selectați o metodă de expediere folosind funcția coș.

Retragere de la livrare

În cazul în care magazinul web nu își îndeplinește obligațiile asumate prin contract deoarece bunurile specificate nu îi sunt disponibile sau serviciul comandat nu poate fi furnizat, este obligat să informeze clientul despre acest lucru. Magazinul online nu incheie contracte cu minori. Prin acceptarea conditiilor comerciale, clientul declară că este major.

Returnarea produsului

Returnarea produsului este acceptată doar în starea și ambalajul original, în cantitate și calitate completă.

Informații despre termenii contractului

Limba de încheiere a contractului este româna, contractul încheiat se consideră/nu se consideră a fi încheiat în scris. Contractul încheiat va fi înregistrat/neînregistrat, va fi disponibil/nu va fi disponibil ulterior.

Drept de retragere/Garanție de returnare

Clientul se poate retrage din contract în termen de 14 zile lucrătoare. Clientul poate exercita dreptul de retragere din ziua în care a primit marfa. Vânzătorul este obligat să restituie suma plătită de client imediat, dar nu mai târziu de treizeci de zile de la retragere. Dreptul de retragere de la cumpărare nu înseamnă utilizarea gratuită timp de 14 zile a produsului  de către consumator.

Cumpărătorul nu își poate exercita dreptul de retragere dacă a deschis ambalajul produsului comandat și/sau a început să il utilizelea. Clientul suportă costurile aferente returnării mărfurilor ca urmare a exercitării dreptului de retragere. Nu există alte costuri în plus care să fie suportate de către client. Cu toate acestea, vânzătorul poate cere despăgubiri pentru daune rezultate din utilizarea necorespunzătoare a bunurilor. În cazul în care bunurile returnate în temeiul dreptului de retragere nu sunt în stare perfectă, revânzabile, și acesta se datorează neglijenței clientului, atrage după sine obligativitatea achitării daunei de către acesta. În cazul în care produsul se constată deteriorat la deschidere, în prezența celui care îl livrează (livrare poștală, curier) și deteriorarea s-a produs înainte de primirea mărfii, vom asigura returnarea produsului și anularea vânzării. Orice deteriorare sau lipsă de conținut constatat la predarea coletului trebuie inclusă în raportul de fapt între cedent și cesionar! Nu putem fi făcuți responsabili pentru nicio lipsă de conținut sau daune ulterioare!

Referitor la exercitarea dreptului de retragere, puteți descărca textul Hotărârii Guvernului de pe site-ul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului.

Reclamații

În cazul în care Clientul dorește să facă o reclamație, acesta se poate face pe adresa de e-mail: info@kidart.ro.

Clauze de proprietate

Bunurile livrate rămân proprietatea furnizorului până la achitarea integrală a prețului de achiziție. În cazul comenzilor eronate, neacceptate, produsul va fi luat în stoc pe numele „noului” proprietar, iar după o altă vânzare reușită, noului proprietar i se va plăti contravaloarea!

Modificarea/anularea comenzii

Conform legii, la plasarea unei comenzi, software-ul magazinului web al vânzătorului anunță imediat cumpărătorul despre faptul că a fost plasată comanda. Această notificare nu constituie un contract între vânzător și cumpărător! Acesta indică doar cumpărătorului că cererea de comandă a fost înregistrată și transmisă de sistemul nostru către angajatul competent al vânzătorului.

Dacă acesta nu este primit de cumpărător în 48 de ore, toate obligațiile cumpărătorului încetează. Vânzătorul, până la definitivarea comenzii, va oferi cumpărătorului opțiunea de a anula comanda electronic. La inceperea onorării comenzii, clientul va fi inștiințat prin e-mail si/sau telefonic despre durata preconizată a acesteia, după care este posibilă anularea comenzii doar personal sau printr-unul dintre contactele de sub „Serviciul clienți” sau „Contacte”.

Modificările ulterioare ale comenzii pot fi făcute numai în scris, prin e-mail.

 
Confidențialitatea datelor

Protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal este de o importanță majoră pentru Positive Motor Shop SRL. și partenerii săi. Colectarea și prelucrarea datelor de identificare personală necesare pentru utilizarea site-ului nostru web respectă reglementările române aplicabile privind protecția datelor.

Informațiile dumneavoastră vor fi tratate confidențial și nu vor fi transmise altor terțe persoane, cu excepția cazului în care este esențială pentru definitivarea contractului (ex. oficiu poștal, serviciu de curierat). Angajații, partenerii și furnizorii noștri de servicii au datoria de confidențialitate.

Acceptând termenii și condițiile Acordului General, Cumpărătorul/Înregistratul/Clientul declară:

„Sunt de acord ca datele mele personale să fie stocate de S.C. POSITIVE MOTOR SHOP SRL. (Arad, Sat Olari, Str. Principala Nr.372) în baza de date de utilizatori a www.kidart.ro Domeniul de aplicare al datelor transmise: nume, prenume, adresa IP, adresa de facturare, adresa de livrare, număr de telefon, adresa de e-mail, primele șase și ultimele patru cifre ale numărului cardului bancar, marca cardului bancar. Scopul transmiterii datelor este de a efectua comunicarea de date între comerciant și sistemul furnizorului de servicii de plată pentru tranzacțiile de plată și de a stoca datele în jurnalele sale de tranzacții, astfel încât să poată fi preluate de comerciantul de date privind tranzacțiile.”